בין אם אתם רוצים לגייס השקעות ובין אם אתם מבקשים לגייס לקוחות חדשים – סביר להניח כי תשתמשו במצגת. אותו אמצעי עזר ויזואלי שהפך ברבות השנים לכלי יעיל מאין כמוהו שבאמצעותו אנו מצליחים להעביר בכמה שקפים קצרים את מה שבעבר העברנו באינספור דפים מסואבים ומלאי תרשימים.
מובא ע"י יניר מרסיאנו
במאמר שלפניכם נתייחס לחמישה טיפים שיהפכו את המצגת שלכם למסמך טקסטואלי וויזואלי מוצלח שיעביר היטב את המסר הטמון בו.
- ניסוח קצר וקולע – מצגת טובה היא מצגת לא עמוסה. המצגת צריכה להעביר את המסר באופן מתומצת וברור. אל תעמיסו מלל רב מדי על השקפים ודאגו להשאיר מרווחים תחתונים ועליונים, כמו גם שוליים. בנוסף, הקפידו על בחירתו של גופן סטנדרטי (מומלץ ARIAL) וכתבו בגודל ממוצע (12), לא קטן מדי ולא גדול מדי. בסופו של דבר זוהי שאלה של איכות ולא של כמות. שלבו במצגת רק את הדברים החשובים והקפידו להרחיב בעל פה.
לקריאת המשך הפוסט - יניר מריצאנו
יניר מרסיאנו, מומחה לשיווק, יזמות עסקית ופיתוח ארגונים
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה