לא פעם מציג בפנינו בעולם שבו אנו חיים תופעות מרתקות שאין ביכולתנו להסבירן. אחת מהן היא תופעת המיזמים העסקיים. נתון מעניין מגלה כי יותר ויותר אנשים ברחבי העולם בוחרים לפנות לזירה העצמאית בבואם לקדם מיזמים כאלה ואחרים. בה בעת אותם המחקרים מגלים כי יותר ויותר מיזמים נכשלים ויורדים במהרה לתהום הנשייה. במקום ללמוד מהטעויות של קודמיהם, חוזרים היזמים החדשים כל פעם מחדש על אותן הטעויות. אז לטובת כל אותם היזמים שבדרך – להלן ארבע מהטעויות העיקריות שעלולות להביא לנפילתו של המיזם העסקי שלכם.
מובא ע"י יניר מרציאנו
קודם כל ולפני הכל, מיזם עסקי עלול להיכשל לאור העובדה כי פשוט אין לו ביקוש בשוק הרלוונטי. לא פעם ממהרים היזמים לצאת לשוק עם רעיון עסקי שמרגש אותם אך בהיעדר סקירה מקיפה שתעמוד על היקף הסביבה התחרותית והביקוש – סיכויי הצלחתו אינם גדולים.
לקריאת הפוסט במלואו - יניר מרציאנו
יניר מרסיאנו, הנו מומחה לשיווק, יזמות עסקית ופיתוח ארגונים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה